«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАҚСЫ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ

ПЕРЕКАТНОЕ АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СЕЛА ПЕРЕКАТНОЕ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЖАКСЫНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

 


Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мастер-Класс: "Барлық жұмыстар жақсы, талғамға таң!»

(ойын элементтерімен психологиялық тренинг)

Қатысушылар: 8-11 сынып оқушылары

Тақырыбы: «Барлық жұмыстар жақсы, таңдаңыз!»

Мақсаты: оқушыларды әртүрлі кәсіптердің кәсіби және жеке қасиеттерімен таныстыру

Міндеттері:

  • Оң көзқарас қалыптастыру
  • Бірлік атмосферасын құру
  • Кәсіби жол таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру
  • Мамандықтар әлемі туралы түсініктерді кеңейту
  • Кәсіби қызметтің сәттілігін қамтамасыз ететін кәсіби маңызды қасиеттерді қарастыру
  • Сабаққа арналған материалдар:

 

  • А 4 парағы
  • Мамандықтары бар карточкалар (20 дана)
  • Мотивациялық бағыты бар карточкалар (3 дана)
  • Ватман (4 парақ)
  • Бояулар
  • Кисточкалар
  • Стақандар
  • Маркерлар
  • Журналдар
  • Желім
  • Пластилин
  • Түрлі-түсті қағаз
  • Түрлі-түсті қарындаш
  • Магнитофон және музыкалық диск
  • Қосымша материалдар (бисер, қабық, тас, моншақ және т.б.

Жүргізу тәртібі:

  1. Кіріспе:   

 Ойын жаттығуы: «Балалық шақта мен ... болғым келді» (5 минут)

Жаттығудың мақсаты: сенімді қарым-қатынас тобында қалыптастыру, кәсіби өзін-өзі анықтау тақырыбына қызығушылықты ояту.

Қатысушылар шеңберге тұрады. Әр қатысушы өзін таныстырады және балалық шақта кім болғысы келетінін айтады, ауызша емес қарым-қатынас құралдарын қолдана отырып, мамандықты көрсетеді. Топ әр қатысушыдан кейін қозғалысты шеңбер түрінде қайталайды.

     Ойын жаттығуы: «... барларын ауыстыр» (5 минут)

Жаттығудың мақсаты: қатысушыларға бір-бірін жақсырақ тануға көмектесу.

  1. - Шеңбердің ортасында тұрып (мысалы, мен боламын) жалпы белгісі бар адамдарға орындар ауыстыруды (орын ауыстыруды) ұсынады. Мысалы, мен: «Көктемде дүниеге келгендердің барлығын ауыстыр» - деймін, ал көктемде туылғандардың бәрі орындар ауыстыруы керек. Сонымен қатар шеңбердің ортасында тұрған адам босатылған орынның біреуін басқаруға тырысуы керек, ал орталықта орынсыз қалған адам ойынды жалғастырады.

Негізгі бөлім:

  Миға шабуыл (10 минут)

Мақсаты: мотивациялық бағыттағы кәсіптерді анықтау.

Топ үш топқа бөлінеді. Балаларға үш бағыт ұсынылады:

  • Әлеуметтік маңызды мамандықтар
  • Беделді мамандықтар
  • Жоғары ақы төленетін мамандықтар

 

Әр бағытта топтар уақыт өте келе көптеген мамандық атаулары керек. Содан кейін, ұжымдық талқылаудан кейін көп дауыс жинаған мамандық таңдалады.

Ұжымдық шығармашылық жұмыс (25 минут)

Мақсаты: белгілі бір кәсіп өкілінің портретін жасау

Әр топ белгілі бір кәсіп өкілінің портретін жасауы керек және карточкалар көмегімен басқа топқа сыйлық туралы шешім қабылдауы керек.

  1. «Сыйлық» ойын жаттығуы

«Достар бізді компанияның туған күніне (ұйым, мекеме және т.б.) шақырды деп елестетіп көріңіз. Бас тартпаңыз және ешқандай жолмен жүрмеңіз. Үш шартты орындау өте маңызды: 1) сыйлық өз кәсібінің белгісін көрсетуі керек; 2) сыйлық «ерекше», яғни көңілді, ерекше болуы керек; 3) сыйлық қол жетімді болуы керек.

  1. «Маскарад» ойын жаттығуы

Бұл ойында қатысушылар алдын-ала анықталған мамандық үшін ең қызықты және ерекше қаларлық көйлек ұсынады. Мысалы, кәсіпкер мамандығы үшін бұл «қораптағы» талғампаз галстук түріндегі костюмге, экономистке - «ағаш рубльдің» костюміне және т.б. айналуы мүмкін.

  1. «ПВК» ойын жаттығуы

Топ мүшелері кәсіби және жеке қасиеттерін ескере отырып, белгілі бір кәсіп өкілінің ауызша портретін дайындауы керек.

  1. Қорытынды бөлім

Ұжымдық шығармашылық қызметтің презентациясы (7 минут)

Әр топ ұжымдық шығармашылықтың жемісін ұсынады

 «Белгілі бір кәсіп өкілінің портреті»

Ойын: Кәсіби жолы (5 минут)

Мақсаты: қатысушыларға өздерінің кескіндерін әртүрлі кәсіптермен байланыстыруға мүмкіндік беру

Жалпы нұсқаулық: «Бұл ойын жаттығуы өте ерекше және қарапайым. Біз белгілі бір мамандықты суреттеуді пайдаланып бейнелеуге тырысамыз. Енді әрқайсыңыз өз кезегіңізде өз орныңызды алып, маған жайбарақат келіп, мамандық атауы жазылған карта шығарыңыз. Осыдан кейін ол осы мамандықтың жүрісін көрсетеді. Қалғандары оны мұқият қадағалап, оның бағыты сізбен байланысты болған кәсіпті табуға тырысуы керек. Адам кейде жүріс арқылы тануға болатындығын біледі, адам жүкші немесе балетмейстер, әскери адам немесе есепші сияқты жұмыс істейді ».

Талқылау. Қорытындылау. Кері байланыс. (3 минут)

Күтілетін нәтижелер:

  1. Басқалармен әрекеттесудің сындарлы тәсілдерін игеру
  2. Оқушылардың мамандықтар әлемі туралы түсініктерін қалыптастыру
  3. Белгілі бір кәсіптің кәсіби және жеке ерекшеліктерін білуді қолдана отырып, кәсіби мансапты жоспарлау қабілетін дамыту
  4. Өзін-өзі таныстыру өнерін игеру
  5. Ұжымдық шығармашылық қызметтің өнімі: «Белгілі бір кәсіп өкілінің портреті».
Жаңартылған күні: 17.09.2019 14:06
Құрылған күні: 20.05.2020 10:35

Текст